Friday, August 28, 2015

ABC#172

Salam Mahabbah Fillah 13 ZULQAEDAH 1436H.. Hari JUMAAT yang ceria dan penuh kasih sayangNYA. Selangit Kasih, Segunung Sayang, Selaut Cinta di Muara RINDU buat sahabat fillah HATI EMAS yang dicintai kerana ALLAH.

Dengan lafaz BISMILLAH..lakaran Warkah Pengikat HATI EMAS ini dimulakan..buat peringatan diri yang serba kekhilafan ini.

ALHAMDULILLAH.. Terima kasih Ya ALLAH atas nikmat Ihsan, Iman dan Islam anugerah teragungMU Ya ALLAH..

The more that you READ,
The more that you'll KNOW,
The more that you LEARN,
The more places you'll GO!


46:15.
Ya TUHAN-ku, 
berilah aku petunjuk 
agar aku dapat mensyukuri nikmat-MU 
yang telah ENGKAU limpahkan 
kepadaku dan kepada kedua orang tuaku, 
dan agar aku dapat berbuat kebajikan yang ENGKAU redhai, 
dan berilah aku kebaikan 
yang akan mengalir sampai kepada anak cucuku. 
Sungguh, aku bertaubat kepada ENGKAU, 
dan sungguh, aku termasuk orang muslim.
(QS. Al-Ahqaf, 46:15)


#ALHAMDULILLAH.. Allah Beri Cinta Dia.. 13-11-1436H | 28-08-2015M 15:43 JUMAAT
#DiManaDIAdiHATI-ku..
#ALLAHtempatMEMINTA
#ALLAHyangMenemukanJODOH
#ATM008
#ODOJ_013/030
#KembaraILMU@TamanILMU

No comments:

Post a Comment