Monday, April 28, 2014

HIJRAH#036

Salam 28 Jamadil Akhir 1435H sahabat-sahabat yang dikasihi kerana ALLAH. Semoga hari Isnin yang ceria dan penuh keberkatan ini semua urusanmu dipermudahkan oleh Yang Maha Pencinta kepada setiap pencintaNya.
*****
Hai jiwa yang tenang.
Kembalilah kepada Tuhanmu dengan hati yang puas lagi diredhai-Nya.
Ya Tuhanku,
Lapangkanlah untukku dadaku
Dan mudahkanlah untukku urusanku
Dan lepaskanlah kekakuan dari lidahku
Supaya mereka mengerti perkataanku
### Life is made up of little things ###
***TUHAN BERI AKU CINTA***
Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa
kubertemu sang Adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangmu
Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta
~Have a good time...
HAPPY EVERY DAY~

No comments:

Post a Comment