Sunday, May 3, 2015

ABC#106

Salam Mahabbah Fillah 15 Rejab 1436H.. Malam ISNIN yang damai, tenang dan penuh kasih sayangNYA. Semoga segala urusan kita sepanjang hari ini DIA permudahkan. Segunung Kasih, Selangit Sayang, Selaut Cinta di Muara RINDU buat semua sahabat fillah HATI eMAS kesayangan hamba.
ALHAMDULILLAH.. Terima kasih Ya Allah atas nikmat Ihsan, Iman dan Islam anugerah teragungMU buat diri kami sehingga detik MASA ini.
Dengan lafaz BISMILLAH, lakaran cetusan rasa bicara hati di TINTA EMAS ini aku mulakan buat peringatan diri yang serba kekhilafan dan faqir ini
Semoga tenang lena kalian dalam kalimah
"LA ILAHA ILLA ALLAH
MUHAMMAD AR-RASULULLAH"
Selamat Malam semua.....



26:80. Dan jikaa aku sakit, DIA-lah yang menyembuhkan aku,
(QS. Asy-Syuara', 26:80)


*****
Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim.. 
Sihatkanlah tubuh badan kami

Ya Allah
Sihatkanlah pendengaran kami.

Ya Allah
Sihatkanlah penglihatan kami

Ya Allah
Kami berlindung kepada-MU dari kekafiran dan kefakiran.

Ya Allah
Kami berlindung kepada-MU dari siksa kubur

Tiada Tuhan selain Engkau
Allahumma Aamiin Ya Rabbal 'Aalamiin..



NOTA CINTA-NYA HARI INI
*****
15:21. Dan tiada sesuatu, melainkan di sisi KAMI perbendaharaannya dan tidak KAMI turunkan, melainkan sekadar yang ditentukan.
(QS. Al-Hijr, 15:21)


LET's GO 2 JANNAH Together
*****
'Kuintai ruang dalam HATI EMAS-mu,
bila aku nampak ada ruang,
maka beranilah aku menapak masuk
mengirimkan salam pada si pemilik HATI EMAS itu..'

#IN SHAA ALLAH.. You'll Find Your WAY!
---
#ALHAMDULILLAH.. Allah Beri Cinta-NYA.. 15-07-1436H | 03-05-2015M 22:41
#SYAFAKALLAH Awak..
#GET Well Soon..
#wk11/22
#UTMJB

2 comments: