Wednesday, August 1, 2012

Klinik Psikiatri

Hari ini ada temujanji dengan pakar psikiatri Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru. Hampir setahun aku menjalani rawatan susulan di sini. Next appointment bulan November 2012. Dah tak perlu amik ubat penenang. Kalau ambil pun bukannya aku makan, simpan jer buat pekasam.

Setiap kali datang check up, timbang berat dan amik tekanan darah. Pastu pakar psikiatri plak tanya, macamana dengan kesihatan; sihat, ada sedih2 lagi. ALHAMDULILLAH.... setakat ini bertambah baik. Mula2 ditetapkan temujanji seterusnya bulan Januari 2013. Ubat kena teruskan ambil yer...

Dengan jujur dan amanah, aku memberitahu, saya dah lama tak makan ubat tue. Amik jer. OK.

SO, next appointment, bulan November 2012. Untuk tengok perkembangan jika tak makan ubat. Jadi bahan ujikaji plak.


2 comments:

  1. Ambil je ubat tu lg ye kak....tak makan tambah sakit nti.... :))

    ReplyDelete
  2. Kak, u can help me...bgi no psiktarik tu...saya dh lama tk ambik ubat... Rasa cm nk jadi lg kemurungan nie...

    ReplyDelete